Sumiire Nisann26 olmaz canım doktor bişey demediyse aklına takılmasın benim tanıdığım biride damlasını çok kullanmış bebeğin dişleri erken çıkmış onada dikkat et doktor kaç damla dediyse ona gore kullan
Nisann26 2bebe1gebe Evet ben de yaklaşık 15 gündür kullanmıyorum, çok üzüldüm İnşaAllah olumsuz birşeye vesile olmam 😔
Nisann26 Bendiyebiri Gerçekten öyle ama inanın belki 10 post açtım, çok nadiren iyi insan denk geldiyse biri ikisi cevap verir, yoksa muhatap almıyorlar 🙄 Ayy çok teşekkür ederim iç rahatladı. İnşaAllah olumsuz birşeye vesile olmam bebeğime 🙄😔
Bendiyebiri Nisann26 inşallah olmaz canım ya olsaydı doktorun kesin derdi bişey. Bende aşağıda limk paylaşacağım doktoru dinliyorum daha çok bilgilendirici oluyor. Sende bak istersen daha uzun d vitamini hakkında konuşması da vardı 🙏🏻❤️
Nisann26 EsengulC Evet günde bir puf yazmış. O şekilde kullanıyorum bakalım İnşaAllah hayırlısı olur 😔
Nisann26 CansuDRY Normalde 1 haftalıkken vermişti Bebeğim 1 aylık oldu. Yani ben yaklaşık 2 3 hafta kullanmamış oldum 😔
Durunbigeldim Poyrazin_annesi kemik ve dişler için çookk önemli d vitamini o arkadaşınızın ihmarkarlığı. Şuan turp gibi olabilir ilerisi için bu takviyeler önemli
Poyrazin_annesi Durunbigeldim eski zaman ınsanları bıle hıc bunsekılde vıtamınler fln kullanmamıs ama bızden daha sağlıklılar cok şükür . Tabııkıde içmesı daha faydalı ama içmiyosada o d vıtamını besınlerden alabılır
Nisann26 Sumiire Teşekkür ederim. Evet haklısınız doktor ne dediyse o şekilde kullanacağım. Teşekkür ederim 🙏🙏
Esraliiii Nisann26 nasıl içtin haha yağ o ayy ben tadına bakmıştım ayrıca bende ateşim oldu mu cocukalrin ateş düşürüclerini iciyirm
Gmsozge Nisann26 Nisann26 birşey olmaz merak etmeyin verilen D vitamini çocuğun bağışıklığı korumak içindir. Kızım 3 yaşına geldi hala gergin 1 damla vermem gerekiyor bende bir unutuyorum bir veriyorum. Depo Demir değeri onlar kullanmaya başladığınız da hemen düzelir
Nisann26 Gmsozge İnşaAllah teşekkür ederim. Lohusalıktan sanırım. Dikkatli dinlemedim galiba doktoru. İnşaAllah sebep olmam bebeğime.
Durunbigeldim Poyrazin_annesi eski zaman kıyasından irite oluyorum🥲🥲çıkınız o zamandan asır geçti üstünde artık hiçbirşey eskisi gibi değil!! o zaman şöyle diyim eski zaman insanları dışarıyla haşır neşirmiş güneş toprak temiz hava hangisini tam anlamıyla sağlıyabiliyoruz çocuklarımıza?yedikleri içtikleri doğalmış. Anne sütünden geçmeyen tek vitamin d vitamini… eksikliği raşitizme kadar yol açıyor. Diş ve kemik gelişimi için ÖNEMLİ.. ayrıyeten eksikliği halsizlik iştahsızlık gelişim geriliğine yol açıyor.Eski zaman insanları doktor yüzümü görüyormuş ki? 🥲hepsinin türlü türlü hastalığı var neticede eskiyle kıyas etmeyin lütfen günde 1 damla zor birşey değil. Doktorlar boşuna konuşmuyor
Umudayolculuk36 Nisann26 ayenn canım sinir oluyorum kidsde cevap veren yok buraya geliyorum bende 😀 bu arada geçmiş olsuj bi bilgim yok
Dmllale Birşey olmaz korkma canım bıngıldağı kapansın diye kullanıyorsun onu 1 yaşına kadar yazın bol bol güneş aldırırsın bebişe birşey olmaz😀
Nisann26 Dmllale İnşaAllah. Olumsuz birşeye vesile olmak istemiyorum bebeğime. İnşaAllah dediğiniz gibi birşey olmaz 🙏🙏🙄