gunannesiii Kilomuz 2.200 gr çıktı devlete gittiğimde daha az çıkıyor gerçi ama bu hafta için fazla mı acaba şeker yüklemesi yaptırmamıştım şeker mi var acaba diye endişelendim doktorum kilo icin normal dedi bu haftalarda sizin kilolar kaçtı ?
Papatyam63 gunannesiii 31+6 günlük olduk en son iki gün önce gitim 2 kilo çıktı bizimki de doktor kilosu gayet iyi ama haftasıyla uyumlu değil dedi
gunannesiii Papatyam63 bana da çok gibi geldi şeker olunca öyle oluyormuş ya şeker yüklemesi de yaptırmayınca bi kurt düştü içime ama doktorum normal dedi devlet hastanesinde daha düşük çıkıyor kilosu gerçi
gunannesiii Papatyam63 diyet falan önerdi mi peki size doktorunuz yoksa önde olmasında bir problem yok mu
Papatyam63 gunannesiii Yok dedi bı sıkıntı yok zaten 31+6 günlük olduk 9 kilo aldım gayet normal dedi