Msa97 Son 60, heyecandan ölüyorum artık kızlar, hala hazırlığım yok ufaktan başlayayım en iyisi 😂🤷♀️
kartanesi02 Msa97 benim proğramda 76 ama sezeryandan dolayı 62 kalmış oldu valizimin %90 nı hazır bugünde yıkayıp ütülediğim kıyafetleri dolaba yerleştirdim geriye bir ev temizliği kaldı onuda şubat sonu inşallah 😄
Mucizem_211 Msa97 bizimde son 60 kaldı sezeryan olduğu için 45 gün falan kaldı sanırım hazırlıklar tamam ama daha ne yıkadım nede ütüledim 4gün sonra 32 haftalık olacaz o zaman başlarım artık hem kıyafetlerine hemde çanta hazırlığına ne olur ne olmaz hazırda dursun 🙂heyecandan çok korku var ya erken gelirse bebeğim diye çünkü bende plasenta previa var kanama olsa riskli Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤗
MelekMervertlek kartanesi02 aynı benmde 76 günüm kaldı uygulamada ama sezaryen olacağım aynı zamanda doğuracağı tahmini 😊 Bende yıkadım yerleştirdim bietek kendime pijama takimi almadim
kartanesi02 Msa97 hiç erken deme valla hesapladığın gibi olmuyor 39. Hafta doğacak bebeğim 37. Hafta doğdu o yüzden bunda daha erken başladım hazırlıklara 😄
ecemnas88 Msa97 ayy ben son iki Ay kala herşeyini hazırlamış olurum kafam rahat olur diye ahkam kesiyordum öyle olmuyormuş ya da bende olmadı çevremdekiler dürtüyor sağolsunlarda 😂
kartanesi02 MelekMervertlek en iyisini yapmışsın 30 dan sonra çok zor oluyo herşey Rabbim inşallah hepimizin sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin 🙏🏻
EmosssNur Msa97 ayyy bnmde bugün son 60 günüm kaldı hem heyacan hemde çabuk geçsin istiyorum zaman hastane çantası hazırlığı falan yaptınız mı bizim hala eksikler çok
Suzan-mustafa55 Ben anlamadım son 59 gün diyor uygulama doktor son 5 hafta diyor ben 31 haftaligim yani 36 haftadami doğuma gircem ben ve hiç birşey yapmadım daha