Kaç günden beri açık yeşil akıntım vardı enfeksiyon yine yükselmiş anladım. Neyse bugün doktora gideceğim de dün lavaboda çok afedersiniz bı ıkınma isteği geldi. Daha sonra bu ne dedim adet mi oldum pecetede abartmıyorum ceviz büyüklüğünde kaskatı akıntı ama tabi dağılıyor. Bildiğiniz o büyüklükte rengi de aynı akintin gibiydi az az gelir ama hiç böyle olmadı. İlk defa başıma geliyor bı an korktum. Yani bu derece ilerledi mi bu durum belki de bu yüzden çocuğum olmuyo artık bunu düşünüyorum.