portakalcicegii Temaslı sayılırız. Bugün grip gibiyim, eşiminde baş ağrısı çok fazla 🤦♀️ Büyük ihtimalle bizde covid olduk.. bu süreci nasıl atlattınız ? Neler yaptınız ? Nasıl iyileştiniz ?
tazeannecik1 portakalcicegii Bol meyve yedim,limonlu su içtim,pekmez tahin bal vs,kelle paça, sirkeli limonlu ilik suyu çorba tükettim aşısız 6 günde atlattım çok şükür 🤲🏽
CansuDRY portakalcicegii Beslenmeme dikkat ettim. Öğün atlamadım. Çerezimi, c vitaminimi bol bol tükettim. Su içmeye çalıştım. Midemi çok yaktığı için zor içiyorum. Bol bol da istirahat gerek. Geçmiş olsun.
Melek1111 Ihlamur içiyorum meyve yiyip meyve suyu sıkıyorum.Sirke ile suyu karıştırıp ağzımı çalkalayıp yattım sabah boğazım daha iyiydi .Bugün 4. Günüm
portakalcicegii Melek1111 bizim belirtilerimiz bugün başladı. Eşim çok halsiz baş ağrısı var. Bende grip gibi hissediyorum kendimi. Sanırım vizede bulaştı.. doktorunuzun önerdiği birşey oldu mu peki? Bazıları kan sulandırıcı falan kullanmış
Busrazynp tazeannecik1 merhaba bende 13 haftalık hamileyim. Covid olduğumu öğrendim. Doktorum hemen kan sulandırıcı başlattı. Siz kullandınız mı
Melek1111 portakalcicegii doktoru aramadım ben grip gibiyim ağır değilim diye .izolasyon ekibi kötü olursan parol kullan dedi
tazeannecik1 Busrazynp Ben kullanmadım canım gerek görmedi doktorum herkeste farklı oluyor bu ama burda gördüğüm kadarıyla
Eksijelibon tazeannecik1 merhaba konu eski ama bende 17 haftalık gebeyim covid oldum. Kan sulandırıcı içmiyorum korkuyorum🥹
Ygmr-19 Eksijelibon Eksijelibon merhaba gecmis olsun nasil oldunuz kullanizmi kan sulandirici bende oldugumda korkmustum kan sulandiricidan
Eksijelibon Ygmr-19 merhaba iyiyim şükür. Karaciger enzimlerim yükseldi bir tek onuda ölçtürücem yine bir hafta. Kan sulandırıcı kullanmadım bebiş iyi. 19 haftalık oldu şu an 2 hafta sonra detaylıya gidicem