Deletedmom73711 Gokhansongul Kasık ağrım var, özellikle sağ taraf zaten kesede oraya yerleşmişti. Ağrı olunca biraz tedirgin oluyorum ama rahim büyüdüğü için normalmiş.🤷🏻♀️🥰
Papiiii Gokhansongul ben 5 haftaligim hatta 6 bile belkide hematom var bende kac gundur kanamam oluyodu visnemsi bugün azaldi biraz sukue yatakdayim hep ilac pragestron felann.Daha kontrole gitmedim umarim bebegim iyidir iceride buyuyodur.Zor geciyo benimkii😔En sonbakdiklarinda 4 haftalikdi kese gorunmusdj
Sessizlik__41 Gokhansongul 5+1 selamlar ikinci gebeliğim sezeryan bölgemde aşırı baskı ve ağrı War bide goguslerim sızlıyor
Oxorza Bende 5+5 haftaligim suanlk bulantım ağrım yok amaa evde iş falan yapınca biraz belim agiriyor senin nasıl gidiyor 😍
Gokhansongul Deletedmom73711 aynen canım korkma normal bende kese oluşana kadar ağrı olmuştu onun dışında çok şükür iyim öyle pek ağrım olmuyor sadece bel agirid bir de gaz sancısı cekiyorum
Gokhansongul Papiiii çok geçmiş olsun canım dikkat et bugün bende biraz ayakta durdum bel agrisindan duramıyorum şimdi
Gokhansongul [silindi] normal canım bende de ilk haftalar öyle oldu hatta bazen ara ara oluyor ama çok degil
Gulergulmez 5+6yız, kasık ağrım oluyor arada, rahatsız edici boyutta değil. Durmadan uyumak istiyorum, çok çabuk acıkıyorum, bir de sık wc var. Başka birşeyim yok çok şükür☺️
silences Bugün itibariyle 5+1 oldum dün kesemi gördüm ancak bebek için haftaya gideceğim geçen hafta aşırı karın ve kasık ağrılarım vardı ve bulantım da başladı şimdilik idare ediyorum.