3 tane hastane çıkışı 10 lu alacağım 2 tane de tulum biri 0-3 biri 1-3.
1-3 olana baktım doğduğundan itibaren giydirilebilir yani toplamda 5 tane falan takımı var Mayıs sonu doğum yapacağım 1 ay giyecek uzunları 1 ay sonra sadece zıbın yeterli olur. Peki 5 takım 1 ay için yeter mi?