Elftrhn Merhaba bebek odası almayı düşünüyoruz büyüyen beşikler daha kullanışlı geliyor büyüdüğünde de kullanabiliyor alıp kullanan var mı nasıl kullanışlı mı görüşlerinizi paylaşır mısınız ?
Asyaaa35 Elftrhn bende güzel ve kullanışlı buluyorum ya ondan yada divan gibi olanlardan alacagım sanırım😊 umarım kullanlar yorum yapar
Hzlkaya Elftrhn benim kızım 13 aylıkken atladı beşikten bizde açtık beşiğini 16 aylık oldu kenarına bariyer koydum yanına yatıyorum öyle uyuyo kalkıyorum gece kalkarsa da gidiyorum uzanıyorum yanına dalınca kalkıyorum çok rahat oluyor
Busrazkn37 Oğlum park yatakta yatıyo 1 yaşında şuan. İkinci bebiş gelince onu park yatakta yatırıp oğluma ikeadaki demir büyüyen yataklardan almayı düşünüyorum. Hem kenarında kendi korumalıkları var hemde ilerde genç odasına gayet uygun.