sema_altas55 17 haftalığım yavaştan almak,başlamak istiyorum bebeğime birşeyler nelerden başlamalıyım kızlar fikir verirmisnz siz neler almıştınız 🥰♥️
Aybike123 sema_altas55 Valla canım indirimdeyken ne yakalarsan al şahsen ben öyle yapıyorum günden güne hersey çok pahalaniyor
Merveonay sema_altas55 ilk gebelikse alınacak şeyde çok takip et e bebek civil Trendyol bim a101 şok nerde ne uyguna yakalarsan kap canım benim bu 2. Gebeliğim beşik mama sandalyesi yürüteceğim beşik puset bebek arabası herşeyi yepyeni ortak renkler almıştım zaten hep sadece kıyafet alıcam ıvır zıvır bide onda bile indirim kovalıyorum 5 ay önce aldığım çıtçıtlı vadi 6 TL ydi şimdi baktım 17 olmuş 😳😳 ben şok cinsiyet farkı olduğu için bu sefer mecbur alınacak ama en mantıklısı modelleri belirle indirim kovala 🤷🏻♀️
aysnrsvs sema_altas55 indirimde yakaladığıniz ne varsa alın illa kıyafet olması gerekmiyor bez, ıslak mendil, pişik kremi, alt açma örtüsü, beşik, bebek arabası, banyo malzemeleri yavaş yavaş alırsınız hepsi birden çok fazla tutuyor
Afraninanasi59 sema_altas55 hastane çıkışıni al benim ilk aldığım şey hastane çıkışı erken doğum olma riskine karşı en önemli parça o cunki sonra bütçeme göre takım al battaniyesi banyo gereçleri sana kalmış bişi