SayeMom Polenpolen52 suyu kaynattıktan sonra altını kapat 5 dk kaynar suyun icine at sonra kurula kutusuna koy bu kadar philips avent, chicco, oioi emzik aldım hepsinin temizlik talimatında kaynatmayın kaynar suda 5 dk bekletin yazıyordu
Lulikli Polenpolen52 önce emzik biberon temizleyici de sudan geçirdim duruladım. Ardından kaynamış suda beklettim 3-5 dakika civarı. Sonra kurumaya bıraktım ve paketledim 😀
Beno SayeMom Aynen bende hep böyle yaptım emzik biberon kapılarını falan aynı anlattığı gibi emzik temizleyici aldım onu sonradan kullanicam
Polenpolen52 SayeMom tamam canım ya bende oyle yapayım ama kutu almadım ozaman kutuda alım oyle kaynatım , cok saolun😘
Anneoluyorummmm @Lulikli 😁 kız o hastane cantasında yer tutar bişi sorcam ben philips avent aldım bir büyük boy bir küçük boy iki biberonda koysammı cantaya
Lulikli Anneoluyorummmm tutsun yerimiz var allaha şükür 😂😂 Küçük boy koy canım büyüğü napcan. Küçük yeter 😊
Deletedmom_33 Anneoluyorummmm kaynatmayin yazıyordu arkasında sıcak su diyordu o yüzden sade sıcak kaynamış suda beklettim. Deterjan almadım o yüzden yikamadim deterjanla. Markete gidersem alıp tekrar bir yıkarım