İlla kanama mi olmasi gerekiyor yoksa kanama olmadan da dusermi Allah korusun sağlık ocağına pazartesi gidicem ordaki hemşire daha çok yenisin belki Allah korusun düşük olabilir pazartesi gel dedi bu insanlar niye felaket tellalı gibi pazartesi nasıl gelcek şimdi bana bilmiyorjm 🥺🥺😟