merveadin
Tereddüt yaşamakta haklisiniz ben de bu konuyu uzun zamandır araştırıyorum net bi sonuca varamadım keşke araştırmalar daha fazla olsa kendi aşımızı ulkemiz uretse ama burda bunu diyip farkli tepkiler alabilirsiniz geçenlerde de boyle bi post açılmisti keske biraz açık görüşlü olunsa ki bu tereddüt eden insanlar cahil insanlar gibi yargılanıyor başka ülkelerde yasaklanan aşılar da var