25 haftalıkken hareketlerini hissetmemeye başladım doktora gittim hiç beklemediğim bir anda kalp atışlarının olmadığını söyledi karnım da vefat etmişti . Suni sancıyla normal doğum yaptım sonra üzerine kürtaj. Hayatımın en zorlu süreciydi.. neden kalbi durdu hiç öğrenilmedi takdiri ilahi dedik. Yaşayan var mı ?