hatice2861 Dün çok bek agrım olduğu için hasteneye gittim nst de sancım çıktı bir cm açıklığım çıktı eve gönderdi doktorum dinlen sabah 10-11 gibi doğumun olur dedi ama agrılarım şiddetlenmedi o yüzden doğum olmadı bekliyoruz 😔
Lime40 Ayyy iNSALLAH bizde bu cümleleri yazarız 🥰🥰🥰size hayırlı güzel sağlıklı doğumlar diliyorum bir avazda iNSALLAH yavrunuza kavuşursunuz 😊