Merhabalar deyimli olanlardan tardım istiyorum ben adetimin 3 üncü günü letu diye bir ilaç verdi doktorum onu kullandıktan sonra ovitrelle vuruldum günleri değerlendirdik şimdi 11 günüm evde test yapıyorum ikinci çizgi var 9 gün kan vermiştim negatif çıkmıştı nasıl oluyo sizce napmalıyım bir aklı verin