Gulendammm Hanımlar merhaba a101 e mama sandalyesi geldi bugün daha önce alan kullanan var mı kullanışlımıdır ?
Sinemmmmm58 Gulendammm ben bimden almistim sahsen memnunum gidipte pahaliya almaya gerek yok diye dusunuyorum
Deryabelinay Gulendammm gayet kullanışlı ben ilk kızım da kullandım şimdi duruyor daha sapasağlam ikinci de kullancam
Poyrazin_annesi Mama sandalyesı nıe kullanışlı olmasınki elektrıklı degıl bozulan bısey degıl nerde ucuza bulduysan al gıtsın valla yoksa onlarda zamlanır