Burhandilek Aslicinar 23+1 haftaligiz 6 sene oldu sezeryan olalı inşallah normal dogururuz🙏sağlıklı bi sekilde
Sulemrahkuzey Canım bende 2014 de sezaryen oldum bebeğim gelmemişti hiç mecbur oldum ama şimdi düşünüyorum acaba yapabilir miyim diye bide ben çift rahimliyim bebeğimin ters gelme ihtimali de var belki bi umut beklicem bi sorun çıkmazsa tabi daha doktorumla bu konuyu görüşmedim 🤷♀️
Aslicinar Bende ayni 2014 de oldum doğuma kadar 5 yıl oluyor inşallah olur sezeryan istemiyorum birde doğum ocakta allah izin verirse ama yine sezeryan olmak beni korkutuyor allah yardımcımız olsun sizinki kaç haftalık şuan ben 17 haftadayım şimdiden düşünceler telaş başladı.