Birgebeee Kızlarr ben bugün kan tahlili yaptım. Kolestrolum falan yüksek çıktı korkmaya başladım ne yapmalıyım
benimmdunyamm Birgebeee tereyağ margarin pasta börek kızartma kuyruk yağlı yemekler tam yağlı sütler yoğurtlar yükseltiyor sekerli gıdalar da yapıyor diyetisyen demisgi bana da
Eda_Esen Birgebeee internetten bi araştırmanı tavsiye ederim hamileliklerde bi sebepten dolayı kolestrol çıkması normal kabul ediliyormuş şu bi kaç gün içinde bi yerde okudum ama nerde hatırlayamadım…
Merve-0535 Benim kuzenim de sağlık ocağında hemşire. İlk tahlil de bile. Sağlık ocağında ki doktor da . Hamilelik de kolesterol bakmak istemiyoruz. Hamilelik olduğu için zaten yüksek çıkabiliyor demişti . Bı anlam ifade etmiyormus