Burcubayram Kızlar kimler hamile olduğunu unutarak nerelere ve hangi yüksekliklere uzandı ? Bazı söylentilere göre yükseğe uzanmak erken doğum plesentadan ayrılma düşük vs gibi durumlara neden oluyormuş. Bu bir hurafemidir yoksa uzanmamak da fayda mı vardır.?
asellmom Burcubayram ben genellikle dolaba tabak almak için uzanmışım dır. Tekken mecbur ben yapıyorum ama normal de eşime diyorum şu tabağı alırmısın diye. Şuan 30 haftalığız Bi sıkıntı yok ama ilk haftalarda bence zararlı şimdiki haftalarda karnımın içine ağrı giriyor bazen
nuhunannesi42 Burcubayram YouTubeden bi doktoru dinlemiştim ismini hatırlamıyorum ama doktor orda diyordu ki düşük tehlikesi olmayan biri o bebeği düşürmesi için halter kaldırmasi lazım diyordu. Ben mesela hali kaldırdım koltuklarimi ittim hatta hamileligimi öğrenmeden bu kaç gün öncesi baza kaldirdim 😱 falan filan yani Allahtan gelen bişey hep pozitif düşündum eğer Allah bana bu bebeği nasıp ettiyse olur etmediyse zaten ben ağzımda kuş tutsam dahi o Bebek benim olmayacaksa olmaz dedim şükür hiç bir sıkıntı yaşamadim şuan 19+1 haftalıgim elhamdülillah 🥰
FKHA Burcubayram dikkatli olmak lazım elbette ama dolaba uzanıp bi tabak almaktan da ne olur ki allah askına pamuk ipliğine mi bağlı bu. İyi bir doktor bir yere uzanmakla bir yere eğilmekle o bebek düşseydi insan nesli türemezdi diyor. (Kağan Kocatepe) yani zaten tutunmamıştır sağlıksız ilerleyen bir gebeliktir o bebek düşecektir ve bu bahanesi olur. Tabiki Allah’ın takdiri hersey 🙏🏻
EsengulC nuhunannesi42 yapmış ve bimsıkıntımyaşamamış olabilirsiniz ama çok yanlış yaptıklarınız Allh korusun herşey olabilir risk yok diye bişey mümkün değil baza kaldırmak koltuk itmek bunlar bebeğinizden önemli değil bi.kaç saat sonra eşiniz gelince de yapabilirsiniz
hunilimom nuhunannesi42 ilk hamileligim de ben de sen gibiydim koltuklar cektim perdeler yıkadım astim simdi 2.ye hamileyim ev süpürmüyorum hemen agrilarim oluyor ama yine de dikkat etmek lazım benim arkadaşım hem riskli gebelikti mesela kanaması vardı ara ara kesilir gelirdi bir gun orta sehpasını kaldırdı kenara götürdü yoğun kanama İLE hastaneye yattı bebeğini kaybetti Allah korusun böyle şeyler olur cok yormayın kendinizi 🌸
Deletedmom623737 Burcubayram Hurafe degil aslında agrı yapıyor hemen karında cok yüksek bi yere uzanmaya çalışınca 35 haftalık olacağım tabak koymak için uzanıyorum sadece ayaklarımı kaldırmadan
cgnduru Burcubayram canım sağlıklı bir gebelikse aman dolaptan tabak aldım bir şey olurmu diye bir şey yok.. ben hamileyken dağa kayağa gittim ve bilirsiniz ne kadar agirdir kayaklar ayakkabilar vs üstüne birde belki 30 kere düştüm dağda yuvarlandim çok şükür bir şey olmadı tabi bilmiyordum hamile oldugumu.. riskli bir gebelikse mecbur dikkat edeceksin zorlamayacaksin ama böyle şeyleri abartmanin alemi yok herkes çocuk taşıyor herkes doğuruyor .. sen bu konuda baya takintilisin anladığım kadarıyla çünkü geçende biberin sapını yedim bir şey olurmu diye sormuştun 😀 😀
Deletedmom623737 cgnduru Gebeliğin ilk başların da zaten egilmek olsun uzanmak olsun bunlardan hiç bir şey olmaz bende spora gidiyordum deli gibi agırlık kaldırıp indiriyordum sonra Hamile oldugumu ögrendim doktor bir şey olmaz bundan sonraki süreç önemli demişti ama karın büyümeye başlayınca yukarı dogru kendini zorlayınca karın agrısı yapıyor 35 haftalık olacağım yukarı dogru biraz kendimi zorlayınca göbek deliğimin agrıdıgını fark ettim 😕
cgnduru Deletedmom623737 canım artık büyümüş ilk baştaki gibi olmaz hem sen agirlasiyosun hemde o büyüdükçe senin yer daralıyor ondandır büyük ihtimalle dikkat et yinede inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın ❤
Msl_ege Burcubayram ilk aylar için diyorlar onu . bana bizzat doktorum demişti ilk 3 ay yukarı uzanma diye kontrole gittiğimde
mervegly_7 Burcubayram ne güzel bir konuya değinmişsin ben 1 55 boyundayım ve her yere uzanmak benim için mecburiyet 😂 doktoruma sordum ve hiç bir sıkıntı yok hurafe onlar dedi 🥰