FKHA henüz 7 haftalık hamileyim bende. Bir doktora karar verip sonuna kadar gitmek istiyorum kendiside sıcak güzel biri ama muayene ücreti diğerlerine göre fazla birde daha da yükselirse mesleğinde değiştirmek zorunda kalırım diye düşünüyorum muhtemelen Doğum ücretide farklıdır. Tam emin olamadım o yüzden