Asyaaa35 Ebrubhdr mecburiyetten bir kere gittim çok kötüydü ultrasonda bebegi bile göremedim çok kalitesizdi makine ve muayne sonrası jeli silmek icin pecete bile yoktu
Oxorza Ben gittim kızıma hamileyken begenmedm pek bi daha gitmedim ege üniversitesine gidyorum kontrollerre