kuzumvebenn Yumurtlama günümün üzerinden 9 gün geçti dayanamadım ve test yaptım ama negatif acaba gebelik olsa çıkar mıydı yoksa çok mu erken yaptım
prensannesii_ kuzumvebenn cok erken yapmışsın canım ben adet günü yaptığım da bile çok silik çıkmıştı var yok gibi
taninmayananne kuzumvebenn erken testte çıkardi ama normal testte çıkmıyor benim 3 kala test yaptığımda hayalet çizgi çıkmıştı
Gamze__79 kuzumvebenn Bende sürekli test yapıyodum sabırsızlanıp erken yapınca negatif cıkıyo canım adetıne 4 gun felan kalınca erken gebelik testi yap bence
taninmayananne kuzumvebenn hayır ben 3 gün kala normal kaset test yaptım hayalet çıkmıştı. Erken test yaparsanız varsada yoksada hemen çıkıyor.