Neseeli yaa ne gğzel rabbim hayırlı sağlıklı kucağına almayı da nasip etsin inşallah 😍 benim ameliyat olalı 2,5 ay oldu canım amelşyat eden doktor nisan ayında korunmayı bırakırsın belki rahim filmine gerek kalmadan hamile kalırsın dedi hala korunuyorum yani bilemedim ya bi yanım film çektir bi yanım çektirme diyor bugün de sol kasıgım ağrıdı daha adet günüme 16 gün var onun stresindeyim şuan 😣