Babyturan minikbebegim19 oğlumun adı Kuzey bir kaç kişiyi çarptım büyük olarak bişey dediklerinde sağolsun eşimde destekcim oldu şimdi kimse ağzını dahi açıp bişey diyemez. :) :)
Melekistan minikbebegim19 herkes herşeyi konuşuyor kızım olduğunda Toprak koydum ismini yok erkek ismiymiş kıza gitmezmiş falan filan size be istersen Ahmet koyarım dedim 😄 O yüzden hiç umursamayın
Merve_0109 minikbebegim19 Ayyy boşver sende yol batı de takma ya kuzey ismi çok güzel bende oğlum olursa ya kuzey yada Aras koyacam dedim kızım oldu 😂
Morprenses minikbebegim19 gayet güzel bir isim çok komik yaa alla alla bence doğurana kadar kimseye söylememek en iyisi ben de pişmanım ne desem bi kulp, kulp bulmasalarda ağzından güzelmiş diye yorum yapan olmadı olumsuz insanlardan nefret ediyorum
Eminedmr Morprenses insan heves edip söylüyor niste sonrada pisman oluyor bende ayni hatays düştüm kendi annem kardeslerim bile yorum yapiyor darisi ikinci bebegime kimseye soylememeyi düşünüyorum yaparim inşallah 🤲
Sevilay_Demir minikbebegim19 aman boş verin herkes ztn artık her isme dalga geçiyorlar benim bebeğime de bulduğum isimlere sürekli dalga geçiyorlardı Onu. İçin takmayın kuzey gayet güzel hoş bir isim🤗
Ysgl26 Öyle hadsiz insanlara haddini bildirin lütfen. Herkes herşeye yorum yapna hakkını kendinde buluyor. Sanki kendi isimleri çok güzel de. Kimseyi ilgilendirmez. Ben soran olursa söylemiycem. Daha karar vermedik deyin geçin
poyrazinannesi1 İnsanların her isme bir bahanesi, kılıfı var maalesef. Kendi isimleri veya kendi koydukları isimler çok güzelmiş gibi. Kuzey gayet güzel bir isim. 🌷
Sedarda minikbebegim19 sizin etrafinizdakilerde bi sıkıntı var sanırım,kardeşimin oğluna kuzey ismini koyduk herkes çok beğeniyor tepki vereni de hic gormedik,çok klas bi isim.Bence rahat olun içinizden geleni koyun kimseye kulak asmayin
Eminedmr minikbebegim19 cocuk senin arkadas millete ne yani isme karar verirken onlarami sorucaksin ister kuzey koyarsın ister güney ister aslan ister kaplan yani cok isim koymak istiyolarsa yapsinlar cocuk koysunlar isim takmayin yaa istediğiniz ismi koyun icinize sindikten sonra kime neee
kuzeyinannesi_ minikbebegim19 Allah nasip ederse benim oğluşumun adı da kuzey olacak ama uzun süre kimseye söylemeyi düşünmüyoruz eşim de bende herkes her kafadan bi laf diyip de bizi isimden soğutmaya çalışmasınlar diye