YAseminNur Merhabalar ben 13 Haftalık hamileyim 32 yaşındayım hamileliğimi öğrendikten sonra çölyak hastası olduğumu öğrendim. Başka çökyaklı hamile var mı aramızda?
deletedmom6295 YAseminNur glutenli beslenmezseniz sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. şeker gibi tiroit gibi bir rahatsızlık sonuçta ve uygun diyetle çözülemeyecek bir sorun yok.
Neroizm YAseminNur çölyaklı degilim ama gluten intoleransim var benim de. Doktor bana bile diyetinizden glutenli her seyi cikarin demisti. Ozellikle de hamilelikte ve biogaia diye bir probiyotik verdi sindirim sistemini duzenlemek icin cunku bebek sindirim sistemini direk anneden kopyaliyor. Dolayisiyla bebeginizde de olmasi cok yuksek olasilik maalesef.
Husozle38 YAseminNur bende çölyak hastasıyım ve 24 hf hamileyim çok kafama takılıyor bebegim etkilenirmi diye🙄🙄
YAseminNur Miss merhaba benim mide ağrım vardı sırtıma ve çeneme kadar vuran sonra tahlil ve endeskopi yapıldı orada anlaşıldı
YAseminNur SuktarphaHacerakr merhaba Hayır hamilelikle alakası yok zaten çölyak sonradan oluşmazmış genetikmiş
SuktarphaHacerakr Neroizm colyak la intelorans arasindaki farki nasil anladiniz yani hangi sonuca gore
Neroizm SuktarphaHacerakr alerji testi yaptirip derecesini ölçtürdüm. Zaten tek bir laboratuvar araciligiyla yurtdisina gonderiliyor kan sonuclari. Uzun suruyor sonucun cikmasi. Ben medical park goztepe’de yaptirmistim.
Neroizm SuktarphaHacerakr bende direk akliniza gelebilecek butun gida maddelerinin bir listesi buyuk bir dosyayla geldi hangisine kac derece alerjim oldugunu tek tek gosteriyordu. Direk gluten yaziyor 5. Derece alerjik diye. Sizin soylediginiz deger nedir bilmiyorum.
YAseminNur sedo112 merhaba benimde 2.gebeliğim bu ilkinde sorun yaşamadım gerçi şükür bunda da yaşamıyorum şükür Sadece kendim biraz taktım kafaya Genellikle neşer yiyorsunuz bebeğinide yarasın diye
Slha sedo112 yeme icmenize dikkat ettinizmi acaba bna da colyak olablrsn dendi hamilelkte bebege zarari varmi acba