Denzk benim de kedim var bir yaşında tekir sokaktan sahiplendim 22 haftalık hamileyim. ben bu çocuk olunca hamile kalınca kedi sahiplendirme olayına aşırı karşıyım sizin çocuğunuz da bir canlı kedi de bir canlı… aslında siz onu evden atıyorsunuz. alıştığı düzenli kaybettiriyorsunuz bu onu ürkütüyor korkutuyor ki zaten görüldüğü üzere aynen bu şekilde olmuş hayvanı size geri getirmişler…günah, yazık… Siz hamileyken veya çocuk doğduktan sonra kedinin ne gibi bir zarar olacak ? bunu tam olarak anlayamıyorum kusura bakmayın ama sizin gibi zihniyetlerin hayvan sahiplenme, bir hayvanla aynı evi paylaşma kapasitesine sahip olduğunu düşünmüyorum. yapılan bir sürü bilimsel araştırma var bir hayvan ile büyüyen çocukların sosyal ve zeka becerilerinin çok daha iyi olduğu kanıtlanmış. Toxoplasmadan korkuyorsanız eğer araştırın lütfen doktorunuza sorun veterinerimize sorun Toxoplasma kedilerden çok nadir geçen bir bakteri kediniz sokağa çıkmıyorsa her ay aşlarını tam yaptırıyorsanız kedinizde toksoplazma olma ihtimali %0 kadar az. Toksoplazma aslında sizin yediğiniz sebzelerden meyvelerden iyi yıkanmazsa geçiyor. Kendinizin bebeğinize zarar vereceğini düşünüyorsanız o da sizin onu eğitememenizden doğru sevgiyi, ilgiyi verememenizden kaynaklanıyor kediyi odaya almamak bile ona işkence çünkü ilk başta alıyordunuz ve artık almamaya başlıyorsanız bu yaptığınız hiç doğru değil. Onu asileştirirsiniz. Kedinize saygı ve sevgi göstermeyip, bunu ondan bekleyemezsiniz….bebek doğduktan sonra kedinizin bebeğinize alışması için daha önce kedinin evdeki alışkanlıkların neyse aynı o şekilde devam ettirmeniz gerekiyor çevremde veya okuduğum hiçbiryerde bir kedinin yeni doğan bir benepe zarar verdiğini görmedim duymadım aksine çok iyi arkadaş olup çok iyi anlaşıyorlar ama bu sizin evinizde pek mümkün değil çünkü belli ki siz bunu sağlayabilecek kapasitede değilsiniz o yüzden bence zaten cins kedi olduğu için kolay sahiplenilir. bir an önce onu çok sevecek Ve hiç bırakmayacak birine verin derim kedi hiç olmasa sürekli risk altında evde işkence Çekmez. Kediniz evin bir bireyi. Bu nasıl hayvanseverlik bu nasıl insanlık ben anlamıyorum