Arkadaşlar 3 gündür karnımda sancı var. Üşüttüm diye düşündüm ama ne yapsam geçmiyor. Kramp gibi sancı giriyor sonra tuvalete giriyorum günde 6 7 kere tuvalete gidiyorum ishal değilim ama. Karnımın da küçüldüğünü hissediyorum iştahsızlık halsizlik hepsi var