Leylayz ya şöyle hava şartlarından dolayı 5 gün idari izindeydim. Yarın bitiyor idari izin. Cumartesi günü bu hafta nöbetim yok ama yine de işe cumartesi başlamak zorunda mıyım idari izinden bi sonraki gün? Bunu merak ediyorum. Normalde rapordan sonraki gün işe başlamak zorundayız ya idari izinde de bu şekilde mi acaba