Arkadaşlar bu hastaneden randevu alabilen var mı acaba saat kaçta sistem açılıyor. Ne zaman arasam randevu alamıyorum. Neden böyle yapıyorlar anlamıyorum ben. Zaten doktorlar 10 Dakika da muayene ediyor sistemde neden randevu yok. Devlet hastanelerine daha kolay randevu almamız gerekmez mi. Bizden çok suriyeli gidiyor. Her imkanı kullanıyorlar. Ben kendi vatanımda neden özgür refah içinde yaşayamıyorum. :(