Gmz34- 32.haftadayım az önce doktordan çıktım.Çalışabilir raporu aldım.Doktor sisteme yansıttım dedi ama benim elimdeki kağıdı kuruma verip onların sgk ye götürmesine gerek var mı ? Bişey yapmama gerek var mı benim 😕
diamond2635 Gmz34- ben muhasebeciye teslim ettim canım doktorum da öyle söylemişti.Muhasebecim girişini yaptı e devlette çalışamaz olarak görünüyor şu an