Ben de doğudayım . Sınırda olduğum için ailem kimse gelemez . Ben de kara kara düşünüyorum memlekette doğurmak da istemiyorum . Kafam karışık. Bazı kişiler İstanbul, İzmir de son 1 ay rezidans tipli ev tutup doğurup öyle geliyor . Öyle mi yapsam diye düşünüyorum. Kimseye yük olup dırdır çekmek istemiyorum açıkçası. Lohusa halimle canım sıkılmasın