Benimde saçlarım boya yaptığım icin döküldü (doğumdan alakasız olarak ) Saglıkocagina gittim dörtte üçü dökülmüştü artık ucuk falan çıktı dudaklarımda kel kalacağım korkusu ile bir karışım verdi ampul3 tüp karıştırıyorsun saça sürüyorsun ayrıca şampuan yazdı ve zinco Demir hapı verdi ayrıca ben destekleyici balık yağı ve kolojen aldım yanı vitamin patlaması yaşadım. Tam iki ay sonra durdu saç dökülmem . Hic durmayacak sanmıştım . Tavsiyem iyice saçlarını kaybetmesen Demir ilacı icin doktora başvur diğer şampuan vs yüzde 15 etki ediyormuş . O kadar ümitsizdim ki doktor anlatırken dökülmemin durmasına inanamadım resmen