Kızlar günaydın. Geçen hafta 2500e aldığım bebek arabası dün baktım 3800₺ olmuş şok oldum. Bir defada bu kadar zam fazla değil mi? Park beşikler olsun herseye zam gelmiş. Şubatta indirim olacak diyorlar ama bu kadar zama ne kadar indirim yapacaklar sanki. Allah yardımcımız olsun herşey cok pahalı 🤦🏻♀️ Var mı e bebekte fln çalışan bilgisi olan?