Mrsbtl Ben 3 haftalık hamileyim beta sonucum 508 idi öğrendiğimde sizce ne zaman bir doktora başlamalıyım ?
Asyaaa35 Mrsbtl haftaya git doktor keseyi görüp kalp atısını duyana kadar 2kere filan cagıracak zaten seni kalp atısından sonra aylık gidiyorsun doktorun bilgilendiriyo
Dacmnt Mrsbtl Çok haklısınız bende 5+4 günlük hamileyim beta baktırdım henüz doktora gitmedim 6. haftada gitmeyi düşünüyorum hem kese hemde kalp atışını tek seferde duyarım inşAllah diye. Vajinal ultrason istemediğim için bekliyorum biraz daha. Sağlıkla kavuşalım inşAllah 🤍
Merve234 Mrsbtl folik asit kullanıyorsan 6 haftalık gitmelisin benc e. Doktorda kalp atışlarını duyuncaya kadar net bişey demiyor zaten
Mrsbtl Teşekkür ederim ✨ Yarın tekrar gidip betahgc sonucuma baktırıyım diyorum bi kaç kişide yazmış işte bazen dış gebelik olabiliyor yükselip yada düşmesine dikkat et vs malesef çok şey yazılıyor görünce bi tedirgin oldum
cgnduru Mrsbtl ben 5. Haftada gittim keseyi bebegi gördük ama kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi. Yani 7. Hafta başka şehirde olduğu için gidemicem bulunduğum şehirde çok bir seçenek yok iyi doktor olarak zarla zorla 9 şubata randevu aldım oda 8. Haftaya denk geliyor
AysunUgur Ben 7 haftaya kadar bekledim canım, erken gidince daha fazla stres oluyo insan, işte kese var bebek yok, sonra bebek var kalp atışı henüz yok falan gerek yok bence bu kadar stres yaşamaya, eğer bi ağrın kanaman yoksa tabiki
Ksksksk7372 Mrsbtl Canım 5 haftalıkken keseyi gördük 7 haftada da kalp atışını duyduk genel olarak böyle 1 2. Hafta içinde gidebilirsin
nmtock41 Mrsbtl 4 haftalıkken gittim çok küçükdü kese doktor 3 hafta sonra gel dedi ama keseyi görmüştü ilk gittiğimde folik asit e başlattı hemen .. yine de gitmekte fayda fayda var bence
Mrvsk1 Mrsbtl merhabalar benimde sonucum 61.66 çıkmıştı 16 ocakta bidaha da kan veremedim yollar yüzünde değer dusuk bi sorun olur mu acaba
Pamukprenses42 Mrsbtl Folik asit özellikle gebeliğin ilk 3 ayında doktorun kullan dediği ilaç. Bebekte olası bi beyin hasarını engellemek için kullanıldığını biliyorum. Kesinlikle ihmal etme hayırlı olsun 😊
BusAnna34 Mrsbtl canım hayırlı olsun öncelikle. 3 haftalık gebeliğini nasıl öğrendin kanla mı İdrarla mı bi de adetin geçti mi yoksa adet olmadan önce mi öğrendin ☺️