benimmdunyamm 2 aylık hamileyim tam olarak nere ağrıyor anlamadım kaburga altı gibi midenin orası gibi değişik bir ayri nefes alip verirken de var çok şiddetli değil ama neden oldu anlamadım
Xxz benimmdunyamm canım soğuk almış olabilirsin . Çünkü kaburga ağrısı için çok erken . İlerleyen aylarda kaburgalar karın büyüyünce bayağı ağrı oluyor şimdi olmaması lazim
benimmdunyamm Mnk16 normal dimi böyle nefes alıyorum midemin orada böyle.hafif hafif kramp gibi ağrı gibi değişik birşey şiddetli bir ağrı değil
benimmdunyamm Xxz belki olabilir nefes alırken göğüs altim midemin orada bir ağrı oluyor hazımsızlık falan da olabilir mi ki
1mercimek_annesi benimmdunyamm canım bende de oluyor soğuk almışta olabilirsin çok yorma kendini dinlen başka türlü çekmiyor
Zls27 Kızlar ben ilk hamile olduğunu öğrendiğinden beri belim çok ağrıyor bu cinsiyet belirtisi olabilir mi
benimmdunyamm 1mercimek_annesi Evet ayakta çok ağrıyor şuan uzandım bifaz geçti çok korktum ya birşey olmaz inşallah
1mercimek_annesi benimmdunyamm inşallah canım bakıyorum araştırıyorum falan vitamin eksikliğinden de olabiliyormuş benim olduğum şehir soğuk hafif dışarıya çıkınca falan ağrı birden artıyor genelde dinleniyorum soğuk almamaya dikkat et