Zeyzeyy61 Merhaba, Ankara da yaşayıp prof Dr Alır Ergün ayrıntılı USG ye giden var mı araniz da ve memnun musunuz?
Nazlimom Zeyzeyy61 ben Dr. Sinan Tan’a gittim çok memnun kaldim herşeyine bakıyor bi sıkıntı oldugunda tekrar çağrıor 45 dk bakmıştı bana sizede fikir olsun instagramında da bebiş görüntüleri var bakmak isterseniz💕
architect Zeyzeyy61 evet gittim maalesef ve neye uğradığımı şaşırdım 🙄 benim dr um kendisiyle anlaşmalı alanında en iyilerdenmiş. ortalama yarım saat sürdü muayene o süre boyunca bizi azarlamasını aşağılamasını dr umuzun yetersizliğini falan dinledik 🙂 en son fotoğraf ve video alıp çıktık. 1000 tl ücreti ama artırmış mıdır bilemiyorum
Zeyzeyy61 architect yaaa ben çok beğenenleri de ve malesef sizin gibi sorun yaşayanları da çok duydum ve baya üslupla ilgili yorum yazmışlar ama.cok arada kaldm
bkts Zeyzeyy61 Sinan Tan’a gidin gozunuz kapali, inanilmaz naif bir doktor cok sevecen, rahat edersiniz
ozgese-s Ali ergünün ismini duymak bile istemiyorum ben hayatımında böyle saçma sapan konuşan bi doktor görmedim bizi azarlamasına para verdik kuzum başka doktora git bedava bile baksa o doktoru sana asla önermem