Günaydın bayanlar okadar canm sıkıldı ki 1 hafta önce gebeliğim öğrendim 116 di 1 hafta sonra tekrar gel dedi inanın ilk bebeğim 1 okadar zor ettm ki meraktan korkudan heyecandan acaba keseye düşer e acaba kalp atışını duyar mıyım diye her anne adayı yaşıyor mu bilmiyorum bu telaş bu gün sabahı zor ettm sabah gittim bana kan ver 2 sonra tekrar gel dedi muheneye hiç bişe yapmadı okadar sinir oldum ağladım ki en azından kedryr düşmüş mü bak hiç bişey yapmadan gönderdi bnde yarn özele gidicem Allah’ım inşallah yarn hayırlı haberle Dönerm 😔😔😔