Sarensall Merhaba arkadaşlar bugün tam 12 haftalık olduk cinsiyetini öğrenebilir miyim acaba erkekse daha erken anlaşılıyor diyorlar ilk kızımı 4 aylıkken öğrenebilmiştik sizler ne zaman hangi cinsiyeti öğrendiniz acaba🤍
esgun Sarensall bana da ikili tarama için 12 de gittiğimde kesin söyledi şimdi 20. Haftaya yaklaştık. Doktorunuz tecrübeli ve bebeğin pozisyonu da uygunsa açıkça görülüyor zaten ben bile görmüştüm. Cinsiyet erkek. kızlarda daha mı geç belli olur bilemiyorum 🤷🏻♀️
Sarensall Nazlimom 12. Haftada en azından bi tahmin oluyor yani haftaya gideceğim bende inşallah bişeyler öğrenirim
Sarensall Semra12344 ayy bu hafta bitsin önümüzdeki hafta gideceğim inşallah öğrenirim bende ölüyorum merakımdan
Nazlimom Sarensall evet ama bizd söylemedi cinsiyet partisi yapcagımız icin bide özeller söylüo heralde devlet söylemior
Meryemakyildiz Rabiamsf ben devlet hastanesinde ogrendim hattam sormadan bana bebyim cinsiyeti soylediler demekki her devlet bir degil
Sarensall esgun kızımda ne çikolatalar yemiştim yine de göstermemişti ama dediğiniz gibi tecrübeli bi doktor kemik yapısından dahi anlıyormuş
Sarensall MelekMervertlek Evet eskiden daha çok olurmuş ama şimdide sanırım doktorlar erken davranabiliyor cinsiyet söylemek için..
Mommhappy Sarensall iki doktora gidiyorum. Biri 11.haftada erkek tahmininde bulundu. Diğeri 13.haftada kıza benzettim dedi 😀 16.haftada netleştireceğiz inşallah
Mommhappy Sarensall keske hiç tahminde bulunmasalardı diyorum iyice kafam karıştı. Parti yap fln diyorlar bana ama zaten kafam karısık hiç bide onun heyecanıyla uğraşamıcam 🙈
Sarensall Mommhappy bence son söylenen cinsiyetin olma ihtimali daha yüksektir netice de arada bayağı süre var erkeğin kemik gelişimiyle kızın bir olmuyor o bölgesini göremese bile doktor yapısından tahmin ediyor ama sizinki tam partilik olmuş 😄
Sarensall Meryemakyildiz olmaz canım mutlaka benim memleketimde ki devlet hastaneleri yaşadığım yerdeki özel hastanelere bile bin basar maalesef birde sizinki o an cinsiyetini tam göstermiş herhalde şansınıza 😊