didosu katılıyorum, ben de aynısından kullanıyorum 3.ayımdan beri. Neredeyse 4 aydır her gün kullanıyorum. Kılıfını yıkadığım zaman kullanamıyordum sadece, o zamanlarda da arıyordum hep rahatlığını. Bence çok rahat ki ben de çok bel ağrısı problemi olan biriyim. Geceleri bacak arama alıyorum, sırtımı da destekliyor. Tavsiye ederim.😊