Nazlimom Asli06 ben gitmedim cok kalabalık oluyor bide hava soguk sağlık ocağıda aramadı zaten gelmediniz diye
Cerenkaan Bişey olmaz heralde. Bebek doğunca bi iki gün içinde bilgi ver ona göre gün yazıp testlerini yapıyolar
Zel_i Ya zaten kilo takibi tansiyona bakio aşınızı oldunuz degilmi tatanoz ha bide tahlil yapıo kan degerlerine bakıyor ben telefonla hallettim aşı olmak için gittim sadece bı defa diğerlerini kadn doğum doktorum zaten takip ediyor die gitmedim