Beyzossb 3 gündür boğazım çok kötü benim, öksürük, balgam, bas agrısı, halsizlik 2 kez doktora gittim ilac veremeyiz sadece parol kullan dedi. Bende evde nane limon, ihlamur, c vitamini falan kullaniyom ama hala aynıyim. Belki coviddir diye aksam test verdim