Progestanı hamileliği öğrenir öğrenmez kullanmaya basladım. Ağızdan alıyordum ama uyku hali bas dönnesi günlük hayatımı cok etkilemeye başlamıştı. Doktorum vajinadan almaya basla yan etkisi oldukça az oluyor dedi. 2 gündür vajinadan alıyorum ama sanki yeteri kadat içeriye itemiyor gibiyim :( kullananlar ve tavsiyesi olanlat var mı? İlacın bir kısmı da dısarıya akıyor bu normalmiş gerçi ama yinede yapmıyorum hissi var