atlasinannesiii Kızlar 31 haftalık hamileyim yaklaşık 2 saat önce başlayan hala ara ara gelen bi şey oluyor. Karnım bi anda sertleşiyor bacaklarıma ve kasıklarıma adet ağrısı gibi bi ağrı giriyor 2 3 dk sürüp geçiyor ve 7 8 dk sonra tekrar aynısı başlıyor. Şuan biraz daha hafifledi. Nedir bu kasılma mı ? 🥲
Selin12- atlasinannesiii canım seni korkutmak istemem ben bu şekilde 30 haftalık ken gittim erken doğum riski var dedi ve serumlarla kasilmalarimi durdurdular daha sonra 35 haftalık ta tekrardan ağrım ve kasilmalarim tavan yaptti yine yatış verildi şuan 37 haftalık oldum çok şükür bence sende ihmal etmeden doktora git yalancı sancıda olabilir ama sık giriyor demişsin
lovin4you Evet kasılmaya benziyor ifadeleriniz , yalancı sancı da olabilir . Sıklaşmaya devam ederse mutlaka hastaneye başvurun haftanız erken daha çünkü İki kasılma arası süreyi talip edin . Birde yalancı sancı da pozisyon değiştirince kasılma yok oluyor
lovin4you atlasinannesiii Merhaba , sizi merak ettim iyi misiniz ? Kasılma ile ilgili doktorunuzla görüşebildiniz mi ?