Selam herkese.Gebeligimin 37.haftasindayim ve tetanoz aşısı olmadim.Sebebi covit aşısı olup olmama kararsizligiydi.2 aşı arasında en az 1 ay olmali dediler.Buna gore ilk once riskten dolayi hemen covit aşısı olmam gerekiyordu ama kararsiz kaldim.O arada da tetanoz aşımın vakti gecti.Dr. da tetanoz icin cok onemli degil artik gunumuzun şartlarinda dedi ve bu haftaya kadar geldik.Tabi dogumlar artik steril sartlarda yapilsada yinede risk biliyorum.Benimle ayni durumda olup saglikla dogum yapan oldu mu?