Severozge yok canım kapsül değil şaselerin içinde daha çok myoinostol ( kalite arttırıcı diyebiliriz) madde var. Pembe şase olarak. Eğer adet olursan ve kullanmayı düşünürsen adetinde başla kullanmaya yumurta adetliyken oluşmaya başlıyormuş. Sabah akşam aç karnına. Hatta ben saat kurup aynı saatlerde içmiştim sürekli.