Kızlar merhaba 32 +5 haftalık hamileyim progestan kullanıyorum fitil olarak bunun sabahları olan çıkan ilacın fosasindan dolayı iç çamaşırıma selpak koyuyorum. Ama sabah mesela uyandığımda ilacın beyaz olan kısmının dışında bide peçete renksiz şeffaf .yariya kadar ıslaklık oluyor .. .. normalde 2-5 litre su icmeme rağmen doktor geçen hafta gittiğimde suyu azalmış biraz dedi eğer sabit kalırsa bı problem olmaz ama azalma ya devam ederse erken alabiliriz dedi.. bu benim. gördüğüm su mudur ? Benimle aynı durumu yaşayan varmı 🥺🥺🥺🙏