Kızlar geçen hafta 35 haftaya girmiştim o hafta çok fena çatı ağrım vardı uzandığımda yuruduğumde sunnet olmuş gibi bacaklarımı açarak yuruyordum oyle böyle bir ağrı değildi ağladığım bile oldu dün 36 haftaya girdik bir anda ağrım yok oldu bu normal birşeymi yoksa bir sıkıntımı oldu en son gittiğimde çocuk doğum kanalına girmişti acaba gerimi çıktı öyle şeyler oluyormu ilk gebeliğim hiç birşey bilmiyorum aydınlatın lütfen beni ❤️