Yenianneyimmm Ben kaç gündür aklım hep bayram temizliğinde yapamıyorum diye bugün bari üstten bişeyler yapayım dedim kustum ve kendimi çok kötü hissettim ağladım eşimi aradım eve geldi ne oldu niye ağlıyorsun dedi bende olayı anlattım yanı temizlik yapamadığım için eşimde sen üzülme akşam ben hepsini hallederim dedi ☺️ Ne düşünüyorsunuz 14+1günlük hamileyim
Ciceklavin Yenianneyimmm ben kendim ev içindeyim 39 haftalık hamileyim bütün temizliği tek başına yaptım kocaman evin kapı pencere vesarye işte üstünede yemek yapıyorum ne kaynanam nde görümcelerim yardim etmediler
Bahar54 Yenianneyimmm ilk zamanlarda duygu degisimi hic yasamadim desem yeridir ama son 3 haftam kaldi aglamadigim gun yok diyebilirim. Biraz da icine kapanik biriyim kimseye de caktirmam agladigimi. Cok zor gercekten :(
Cekuli Yenianneyimmm daha dur eşin senden neler çekecek😂 benim melek gibi kocamı bile burada şeytan yapmışlığım var durduk yere ağlamalar kendi kendine kurulmalar bazen aşk depreşmeleri inişli çıkışlı yaşarken daraltıcı sonrası hatırladıkça güldüren ruh halleri eşim dalga geçiyor iyi olduğumda geçen gün şöyleydi böyleydi diye 😂😂😂
Sukranerolkaradag Yenianneyimmm Ben de bugün canım çıkana kadar temizlik yaptım.eşim kendini yorma bile demedi. Ben de bunun için ağladım duygu değişimi mi bu? 37+6 yım.
ArzuGl Bunun bir çok evresi olacak aslında, ilerde karnın büyüdükçe kilo aldıkça kendini beğenmemelerin başlayacak, hiçbir şeye yetemiyorumlar başlayacak, eşine bile olması gerektiği kadar yetemediğini düşüneceksin. kendini telkin etmeye bebeğinden dolayı duruma şükretmeye bakmak durumundasın.
deletedmom213 Ciceklavin hamileliğin ilk başından beri böylemiydin ? Kanamam lelekenmen falan hiç olmadımı ?
Biricigim Bende çok ağlıyorum herseyini yalnız uapiyorum ama allah eşimde razı olsun yardım ediyor bazen bisi diyince çok zoruma gidiyor ağlıyorum ablamin bebeği var annem calisiyor görümcelerden zaten fayda yok insan çok darlaniyor bekliyormuş ama artık tek duam rabbim kimseyi kimseye muhtaç etmesin tabi bide kafama takımlarım cabasi aman sağ-salim doğuralım insallah
HulyaKrg Biricigim bende herseyi tek basima yapiyorum yalnizim die cok uzuluyorum gercekten zor yalnizlik..ilk aylard degilde son bir haftada iyice kotulestim duygusal anlamda
Yenianneyimmm Ciceklavin umarım kötü bişey değildir hemen doktora git bence çünkü ben 3 düşük yaptım başlarda böyle kahverengi akıntı gördüm hep
deletedmom213 Ciceklavin Sen ozaman artık doğurcan :) 39 hafta. Ah darısı başıma inş, 39 hafta olsun kahve lekenmem olsun :) Ben daha 6 haftalığım ve damla damla kahve lekenlenmem var ve korkuorm :(
Naz_izmir Benimde 3 haftam kaldı ilk kez duygusal değişimler yaşıyorum doğum yaklaştığı için olsa gerek aklıma saçma sapan şeyler geliyor 😭
Loyam 23+1 haftalığım acayip duygusalım bu aralar dün tv de bir programda köpeği sezeryan doğum yaptırdılar hüngür hüngür ağladım hiçbir problemim yok çok şükür ama arada kendi kendimi depresyona sokuyorum eşime durduk yere soğuk davranıyorum o da neyin var hayatım senin canın bir şeye mi sıkkın diyor halbuki ortada bir şey yok 🤦
deletedmom213 Ciceklavin Boşver Sabırsızlk heran var. Sen çok şükür bebeğine kavusucan inş. Maşallah Kolay doğumun olsun inş. Darısıda bana Amin :)
Epelinkiran Bende o haftalarda köpeğim içeri girip işedi diye poposuna hafif vurmuştum sonra saatlerce ağladım eşimi arayıp ben köpeğe vurdum diye. Adamın da aklı gitti ben öyle ağlayınca bi şey oldu sanmış. Köpeğimde şaşkın dehşet içinde noldu bu kadına diye bakıyor bana 🙈 Siz böyle yazınca benimde o aklıma geldi yani orantısız tepkiler verebiliyoruzz
Yenianneyimmm Sukranerolkaradag evet duygusal değişim bence ama insan normalde bile bu sözü bekliyor ona söyle bence