Htcbzc42 canım kanda da olsa idrarda da olsa enfeksiyonun tek çözümü antibiyotik kullanmak, ben 3 aylık hamileyken idrarda enfeksiyon çıkmıştı, acilde antibiyotik yazdılar, sonra onu kendi doktoruma danıştım, bu yeterli olmaz dedi aynı ilacın dozunu artırmıştı mesela. 1 hafta sonra da tahlillerde temiz çıkmıştı