Mrvsk1 Kızlar daha yeni hamileyim 5 haftalık dün gece saat 3te uyandım uyuyana kadar akla karayı seçtim bugünde 5te uyandım hala uyuyamıyorum normal mi bide karnımda hafif bi agrı sızısı var normal mi?
Elika0 Mrvsk1 38+2 deyim bende son zamanlar oldu özellikle işten izne ayrılınca. 2 gibi yattım 6 da uyandım sinir oluyorum valla ama sanırım hormonlardan benimki artık doğum yaklaştı stres falandır ama senin erken başlamış 🤷🏻♀️
tazeannecik1 Mrvsk1 Ay ben o haftalarda ne kadar güzel uyurdum yaaa tuvalete falan mı kalkıyorsunuz?34. Haftadayım artık uyku yok göbüş ve bebiş rahat vermiyor 🙈🤣
Mrvsk1 Elika0 maşallah ♥️ Sizin doğuma yaklaşmış ondan dolayı bence doğum heyecanı da varsa 😍 sağlıkla kucağınız alırsınız inşallah evet erken başladı bi iki gündür ınsallah geçer ya bi anda gece gözlerim açılınca neden uyandım ki ben ya diyorum 😃
Mrvsk1 Suigeneris hormanlardan olsa gerek bide gece tuvalet gelme sorunu da var 😂masallah sizin haftanız ileri de ben dsha yeni hamileyim bu acelem ne 😂😂
Annekuzusu_0 tazeannecik1 son 4 hafta dayan canım bitmiş bu aralar benim bebeğimin hareketleri azaldı o yüzden tedirginim
Mrvsk1 tazeannecik1 masallah bişey kalmamış bebegınıze kavuşmaya sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🧿 evet ya tuvallete çıkıyorum 3 gündür gece uyanıpta ıste bu ıkı gündür uyuyamıyorum
RaYaRY Bana herkes çok uyucaksin başını yastıktan kaldiramicaksin diyodu 15 haftalık hamileyim uyuyamıyorum
Mrvsk1 RaYaRY 😅 herkesin hamileliğine yakın uyuyamamaya başlamış benim ki başka bişeyden galiba uyanmam tuvalleten herhalde 😁
Mrvsk1 Annekuzusu_0 kalbinizi ferah tuttun allahım sağ saglım kucağınıza almayı nasip etsin ınsallah ☺️
tazeannecik1 Mrvsk1 Amin İnşallah Ecmain 🌸🤲🏽 Tuvalet meselsi uykusuzluk yapıyor maalesef ama hep böyle olmaz bi kaç haftaya rahatlarsın canım
[silindi] Hamileliğimin basinda aralıksız uyuyordum şimdi 29.hafta sağa sola dönmek bile zorlaştı WC den çıkamıyorum uykuyu o kadar çok özledim ki 😌
RaYaRY Mrvsk1 benimde baştan sona hep wc sorunum oldu geceleri hiç kalkmazdim hamilelikle iki kere uyanir olunca haliyle uykusuzluga alıştı sanırım bünyem
Arzz Hamilelikte uyandiginiz saatler bebeğin emmek için uyanacagi saatlerimiz ve beden buna kendini hazirliyormus bende gece birde üçte ve beste uyanıyorum böyle telkin ediyorum kendimi😅
Mrvsk1 Arzz ay tuylerim diken diken oldu 🥲 allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etkinde razıyım 3 te 5te uyanmaya ya 🙊♥️😇
Mrvsk1 RaYaRY olabilir bide tuvaletiniz gelince hemen tuvalete gidin dıyorlar ya galiba ondan da etkilendim tutmuyorum hiç 😃